Project Description
Servis a správa serverů
Poskytujeme komplexní služby v oblasti IT infrastruktury, od koncových stanic, serverů a síťových prvků, až po efektivní zabezpečení veškerých dat v implementované sítí.
Kontaktujte nás prostřednictvím našeho formuláře nebo přímo na kterékoliv komunikační platformě a společně vybudujeme vaši infrastrukturu.
Konzultace
V rámci konzultace poradíme s adekvátním výběrem HW řešení dle specifikace použití a pokusíme se co nejlépe optimalizovat vlastnosti sítě i serverového prostředí ve vašem podniku.
Navrhneme architekturu produkčních či testovacích prostředí dle vašich požadavek; to vše s využitím nejmodernějších technologií a postupů dostupných na trhu.
Vzdálená správa
Náš tým seniorních IT techniků se postará o zprovozněni vaší infrastruktury a vzdálenou podporu, je-li potřeba řešit bezpečnostní události, nebo chybové stavy systému. V případě potřeby pravidelné podpory vašich systémů je možno také dohodnout individuální kontrakt s přesně stanoveným SLA. Poskytujeme podporu při instalaci a konfiguraci nových systémů, či zařízení, nebo i ekologickou likvidaci a náhradu stávajících řešení.
Správa serverů
Naše služby v oblasti správy serverů zahrnují kompletní zajištění servisu včetně možnosti dokoupení servisní podpory pro vaše stávající zařízení, či návrh případného řešení obnovy systémů.
Pro naše zákazníky, na základě servisní smlouvy, vykonáváme také pravidelnou profylaxi všech systémů a krizové testy v případě, že potřebujete provozovat vaši infrastrukturu i po dobu neočekávaného odpojení od napájení.
„K prostředím našich zákazníků se připojujeme výhradně přes šifrované, zabezpečené spojení, na základě řádné smlouvy o poskytovaní podpory, která splňuje všechny náležitosti legislativy i GDPR.“
„Správa a servis serverů s GREGS vám ušetří nemalé náklady na provoz systémů i infrastrukturní tím. Neváhejte nás oslovit a začněte se optimalizací vašeho prostředí ještě dnes.“
Upgrade a virtualizace
V naší nabídce je specializovaná podpora při přechodu na novější nebo odlišnou verzi systému, včetně komplexního licencování vašeho prostředí. Dokážeme poskytnout kooperaci při migraci služeb do cloudu, který v spojení s důmyslně řešenou infrastrukturou, přináší řadu výhod pro velké i malé společnosti.
Umíme vám pomoct s kompletní virtualizací vašich systémů na platformě VMware, nebo i nasadit pokročilou technologií kontejnerizace vašich aplikací.
Zálohování a obnova dat
Umíme vám navrhnout adekvátní řešení zálohování s využitím pokročilých zálohovacích schémat, které vám mohou ušetřit i desítky procent objemu zálohovaných dat při zachovaní dostatečné konfigurace pro plnohodnotnou obnovu systému.
Nejčastěji u našich zákazníků realizujeme zálohovací schéma tzv. 3-2-1. Tato schéma představuje proces, kdy tři kopie dat z Vašeho prostředí jsou bezpečně uloženy na dvou fyzicky nezávislých datových úložištích a pro zajištění obnovy doplněny ještě o jednu off-site zálohu, která se periodicky přesouvá a udržuje aktuální.
Pro náročnější zákazníky poskytujeme také možnost využití schémata 3-2-1+1, kdy je oproti předchozímu modelu jedna záloha navíc uložena fyzicky na externím pevném disku a uchována na bezpečném místě (např. v trezoru).
V rámci této služby našim klientům nabízíme také možnost testů obnovy produkčních systémů, tak aby měly jistotu, že jejich data jsou neustále v bezpečí a připraveny pro okamžité použití v případu tzv. katastrofické obnovy (angl. Disaster recovery).
Nabízené služby
Konzultace řešení správy serverů
Analýza prostředí
Předběžné nacenění projektu
Zpracování analýzy
Zpracování projektu pro správu serverů
Správa a údržba serverových komponent:
- Firewallu
- Mailové brány
- VPN Brány
- Sítových prvků
- Virtualizačních platforem
- SAN a Diskových polí
- AD (Uživatelské a počítačové přístupy do sítě)
- MS Azure AD, Intune
- Telefonních ústředen
- Domén
- Antivirů
- Virtuálních serverů
- Wi-Fi
Návrh topologie
Výběr a doporučení software
Komplexní nadhled nad bezpečnostní situací v infrastruktuře
Zálohování serveru a sítových prvků
Nastavení komunikace k dodavateli + řešení problémů s připojením k dodavatelům SW
Kontrola logů a Licencí
Dodávky HW, SW a licencí
Instalace a konfigurace nových serverů
Implementace bezpečnostních zásad jak na místních počítačích, tak na přenosných
Kontrola údržby a aktualizací klientských počítačů a vzdálených pracovních stanic
Správa politik serveru a klientů
Zálohování a virtuálních serveru
Údržba zálohovacích pásek
Správa e-mailových schránek
Kontrola a analýza e-mailové komunikace
Správa tiskového serveru
Správa webového serveru
Poskytování podpory HelpDesk:
- Nouzová pomoc řešení incidentů v režimu 24×7
- Realizace změnových požadavků
Adal.
Microsoft 365
V rámci balíčku služeb produktu Office 365 můžete vyřešit domácí a školní potřeby pro psaní dokumentů, tvorbu prezentací a vyřizování domácí agendy. S rozšířenou nabídkou produktů Office 365 můžete ve firmě vyřešit emaily, telekonference, technické výkresy a využít spoustu dalších aplikací. Měsíční předplatné Vám zaručí, že vždy používáte nejnovější kancelářské aplikace.
Kontaktujte nás
Neslouží pro hlášení problémů, pokud máte platnou servisní smlouvu, kontaktujte nás na telefonu technické podpory.
Kancelář
+420 227 020 393
Technická podpora
+420 227 020 390
Pracovní doba
9:00 – 17:00
Další služby
Našim klientům nabízíme široké portfolio služeb, veškeré naše služby dodáváme v prvotřídní kvalitě.
Partneři a technologie
Kancelář
+420 227 020 393
Technická podpora
+420 227 020 390
Pracovní doba